Зробити продукцію GEZE відчутною — або: чому ми все ще відвідуємо торгові виставки
Це був четвер, 18 січня, 13-та година сірого, дощового та холодного дня в Мюнхені, коли ми дісталися до місця виставки. Контраст, коли ви потрапляєте до стенду GEZE у павільйоні 2, цілком очевидний. Тут все яскраве, сучасне та відкрите — зовсім протилежно холоду. Домінує жовтий колір. Велика кількість відвідувачів та живі розмови допомагають створити приємну, майже сімейну атмосферу.
На одному рівні з клієнтами та партнерами GEZE
З глибини натовпу до нас наближається та посміхається Петер Рюруп, який щойно розпрощався із групою відвідувачів з Азії: «Знаєте, ми кожного разу задаємося одним і тим же питанням: чи повинні ми брати участь на BAU? Чи варто це зусиль? Ми, все ж таки, знаємо своїх клієнтів і можемо контактувати з ними на своїх виїзних заходах. Але ж подивіться навколо! Тут весело, а для наших клієнтів, партнерів та зацікавлених осіб надзвичайно важливо, щоб ми брали участь». І Рюруп точно знає, про що говорить. Він приєднався до GEZE 13 років тому та за свою кар’єру взяв участь у багатьох торгових виставках.
GEZE на BAU Munich — реальні факти
- 250 000 відвідувачів торгової виставки, прибл. 85 000 з яких з-за кордону
- 514 м2 виставкової площі
- більш як 90 зустрічей на одного консультанта на стенді GEZE
- більш як 400 закордонних гостей відвідали вечір зустрічі з міжнародними клієнтами
Зробити продукцію GEZE відчутною
«Наші клієнти хочуть ознайомитися з нашою продукцією та «відчути» її в істинному значенні цього слова. Це неймовірно важливо. І ми, як компанія, відкриті — ми шукаємо прямого контакту. Буквально. Нам подобається говорити з кожним, хто цікавиться нашими послугами. Це єдиний спосіб, через який ми навчаємося! «По-справжньому розуміти потреби своїх клієнтів, знати потреби ринку, а також бачити те, що наші клієнти можуть насправді не розуміти. Це і є найбільш важливим на торговій виставці — разом з прямим контактом з нашими клієнтами».
Ми — відкрита, прозора та доступна компанія. Ми раді бачити тут кожного в однаковій мірі!
Петер Рюруп, менеджер з попередніх продажів в GEZEВраження від BAU Munich
Звичайно, зараз можна інтегрувати продукцію у віртуальні оточення чи середовища за допомогою окулярів віртуальної реальності та представити її у привабливий спосіб, але — «ми практики та розмовляємо з практиками. Вони єдині, хто використовує цей продукт. Вони хочуть керувати розсувними дверима самостійно, щоб відчути якість нашої продукції. Це те, що я можу запропонувати їм тут», — говорить Рюруп.
Практичне випробування: головні експонати GEZE на торговій виставці
Завжди по-справжньому хвилює, коли наша продукція та послуги перевіряються відвідувачами на практиці. «Тільки так ми дізнаємося, чи потрапили в «десятку» зі своїми головними експонатами. Немає нічого гіршого, ніж пройти повз ринок — або породити нездійсненні очікування», — говорить Рюруп. Два з головних експонатів, які було презентовано нами на виставці, стали початком багатьох дискусій. Новий привод ECdrive T2 та автоматичний зачинювач дверей SoftClose користувалися особливим успіхом у наших клієнтів.
Це був мій перший візит на BAU — і я був більш ніж захопленим якістю та дизайном SoftClose. Це саме те, що потрібно для наших підземних гаражів.
Виконавчий директор міжнародної компанії з управління інфраструктурою об’єктівІнтернаціоналізація та діджиталізація — це рушійні сили в нашій галузі
Якщо ви запитаєте цього досвідченого експерта галузі про характерні особливості торгової виставки, його відповідь буде чіткою: «Подивіться навколо. Кількість міжнародних відвідувачів не йде у жодне порівняння з попередніми роками. І, звичайно, розумом кожного володіє діджиталізація».
GEZE на BAU Munich — суб’єктивна оцінка
- 6 000 бананів, брендованих GEZE
- 3 700 сумок GEZE вручено відвідувачам
- 5 500 упаковок фруктової гумки GEZE
Міжнародна торгова виставка BAU: наша стінка зі зразками міжнародної продукції демонструє індивідуалізоване портфоліо для численних ринків. © GEZE GmbH
В авангарді тут також GEZE зі своїм GEZE Cockpit. Але Рюруп щодо цього є реалістом та реальним практиком. «Ми допомагаємо надати форму цифровому розвитку у своїй галузі промисловості — але ми повинні постійно ставити собі питання, чи дійсно це створює перевагу. Між справжньою вигодою та іграшками тонка грань». GEZE має перевагу над багатьма конкурентами в тому, що ми давно працюємо у своїй сфері та навчилися відрізняти справжні тенденції та прохідні етапи. Але також важливо не втрачати зв’язок, залишатися інноваційними та активними. «І, як ви знаєте, CEBIT було скасовано, оскільки кожна галузь тепер пропонує свою власну виставку, пов’язану з діджиталізацією. Таким чином BAU digital зараз на стадії планування». І коли запитали, чи буде він там, ми почули відповідь: «Побачимо». Але ми не сумніваємося: він буде там.