Системи розсувних дверей в музеї Yves Saint Laurent, Париж
Автоматичні системи розсувних дверей від GEZE розширюють колишнє місце роботи великого дизайнера-модельєра Іва Сен-Лорана. Зі стриманим, елегантним дизайном, а також невидимою технологією та зручністю доступу, вони підкреслюють атмосферу цього палацу в стилі другого ампіру. Головний офіс бренда у сфері моди було нещодавно перетворено на музей. Спеціальні структурні виклики високих, широких входів у музейний комплекс було подолано з технікою для дверей від GEZE.
Двері до вищого світу — індивідуалізовані розсувні двері
Двері до вищого світу — індивідуалізовані розсувні двері © Christophe Mirabel / GEZE GmbH
Музей — заклад, який привертає увагу публіки. Системи автоматичних скляних розсувних дверей з потужними приводами Powerdrive для високих, широких зон входу в демонстраційні зали довели, що вони є надзвичайно правильним вибором. Відвідувачі, які заходять у фойє через перші розсувні двері, зустрічаються із чотирма портретами у стилі поп-арт, на яких Іва Сен-Лорана було увіковічено Енді Ворхолом, наче їх вітає «хазяїн будинку». З тонованими скляними стулками та дверними системами, які приховано від очей, розташовані поруч двері змішуються з фоном на противагу до інтенсивності кольору цих зображень. Індивідуалізовані автоматичні розсувні двері з широким кутом відчинення та важкими скляними стулками знаходяться по всій території музейного комплексу. Вони направляють відвідувача до постійної колекції, яка включає легендарний смокінг — «Le Smokіng», — шкіряний тренч та інші легендарні речі, до зон з тимчасовими виставковими темами, а також до студій.
Музей моди з індивідуальними рисами
Архітектуру, дизайн і техніку для дверей потрібно було гармонічно поєднати, адже ніколи ще не планувалася така велика виставка для дизайнера-модельєра. У музейному комплексі площею 450 квадратних метрів відвідувачі можуть зануритися у світ високої моди: ретроспектива життя та роботи Іва Сен-Лорана та непостійні тематичні виставки з колекції 5000 моделей високої моди. В центрі музею знаходиться «Le Studio», де Сен-Лоран провів три десятиліття за дизайном всіх своїх колекцій.
Інтенсивна взаємодія для правильних автоматичних дверей
Збереження індивідуальної атмосфери приміщень у середовищі сучасного музею було можливим тільки за допомогою П’єра Берже (Pierre Bergé), натхненника проекту, партнера по бізнесу та супутника життя Сен-Лорана. Зусилля, яких Берже доклав, аби розповісти про історію бренда та роботу свого друга, свідчать про те наскільки інтенсивною була взаємодія між учасниками проекту. Серед них були менеджер проектів Реда Іссола (Réda Issolah) з паризької компанії JMR Architectes, дизайнер інтер’єрів Жак Гранже (Jacques Grange), художник по декораціях Наталі Кріньє (Nathalie Crinière) та куратор Орель Самюєль (Aurélie Samuel). Ми в GEZE зробили свій внесок у таке співробітництво із самого початку, зокрема в процесі роботи з архітекторами.
Для нас було важливо забезпечити всіх залучених осіб надихаючими пропозиціями щодо рішень для дверей з урахуванням всіх факторів архітектури та естетики, а також всіх аспектів нового типу використання будівлі. Ми знали, наскільки близько багато експонатів будуть до високих, широких входів, і що через це двері повинні були бути надзвичайно непомітними.
Філіп Юджин (Philippe Eugène), начальник відділу у філіалі GEZE у ФранціїЕстетика дверей, комфорт переміщення та легкість у використанні
Було прийнято спільне рішення щодо використання автоматичних розсувних дверей із тонованими сірим кольором скляними стулками та дверними приводами, вбудованими в стелю. © Christophe Mirabel / GEZE GmbH
Використовуючи наші експертні знання щодо найрізноманітніших типів будівель з самими різними типами використання та на основі гнучких опцій нашого портфоліо виробів, ми представили всі можливі дверні рішення від GEZE. Було прийнято спільне рішення щодо використання автоматичних розсувних дверей із тонованими сірим кольором скляними стулками та дверними приводами, вбудованими у стелю. Системи розсувних дверей відповідають усім вимогам щодо комфорту переміщення та простоти обробки персоналом. Звичайно, ми взяли під свій контроль також і координування співпраці між усіма сторонами, залученими до будівництва. У результаті, системи розсувних дверей було змонтовано та введено в експлуатацію швидко та без проблем.
Особливі характеристики та переваги автоматичних розсувних дверей
За допомогою систем приводів Powerdrive GEZE France створила індивідуальні автоматичні розсувні скляні двері для великих дверних отворів:
- Гармонія з декором інтер’єру в стилі другого ампіру
- Невидиму техніку для дверей повністю приховано у стелі
- Сенсори безпеки з відповідним комплектом для стельового монтажу
- Стулки з тонованого скла
- Оформлення виставок не порушується розташованими поблизу дверима
- Прозорість без втрати інтимної атмосфери приміщення, наприклад, для приватних заходів
- Простий автоматичний доступ для всіх в обох напрямах
- Надійне та просте відчинення та зачинення важких розсувних стулок навіть із високою частотою проходу
- Час утримування у відкритій позиції адаптується до частоти проходу
- Збільшений потік відвідувачів: стулки автоматично утримуються у відкритій позиції довше
- Найвищі стандарти безпеки для людей: DIN 18650 та EN 16005
- Параметри руху, які налаштовуються індивідуально: прискорення, час утримування у відкритій позиції, швидкість відчинення та зачинення
- Централізоване управління через блок керування
- Відповідність вимогам завтрашнього дня: можливість під’єднання до системи будівлі для дистанційного моніторингу або коригування функцій дверей
- Підтримка — безпосередньо від планування концепції та впродовж усього життєвого циклу дверних систем
- Підтримка етапу будівництва: координація усіх сторін, яких залучено до будівництва, для забезпечення безперебійних процесів
- Індивідуалізований сервіс та технічне обслуговування
- Постійно надійна та безпечна робота
- Збереження цінності та збільшений строк експлуатації
І, зрештою, найкраща частина: висока мода
Провокація формує моду сьогодення
Він був одним із найвеличніших дизайнерів-модельєрів 20-го століття. Витвори Іва Сен-Лорана йшли в ногу з емансипацією жінок, а також об’єднали моду і мистецтво.
Характерними рисами музею є велика кількість моделей високої моди, які просували те, що сьогодні є цілком очевидним у жіночій моді, але було провокаційним в 1960-х, наприклад, тренч та брючний костюм. У 1966 році Ів Сен-Лоран одягав жінок у смокінг, заявляючи у такий спосіб про підтримку руху емансипації. «Le Smoking» подарував новий імпульс чоловічим костюмам, які Марлен Дітріх носила з 1930-х — і сьогодні брючний костюм є класичним одягом для жінок у бізнесі та політиці.
Ів Сен-Лоран був одним з перших дизайнерів-модельєрів, які включали мистецтво у свій дизайн. Предмети одягу високої моди виставлені поруч із картинами, які їх надихнули, наприклад, «Музичні інструменти на столі» Пікассо. Крім того, тут є сукня «Mondrian dress», яку неможливо сплутати з чимось іншим. Вона відкрила загальній увазі нову грань цього митця і відтоді стала легендарною.
Центром музею є студія («Le Studіo»). З рулонами тканин, кресленнями та ескізами, окулярами в роговій оправі на столі та з білим робочим пальто на стільці — все збережено точно, як це було за життя дизайнера, який помер у 2008 році.
Вироби GEZE в музеї Yves Saint Laurent
- Автоматичні системи лінійних розсувних дверей для великих та важких дверних стулок вагою до 200 кг, а також шириною відчинення до 3000 мм
- Комбінований датчик для управління та захисту автоматичних розсувних дверей із чотирма регульованими конфігураціями світлових завіс
- Програмне забезпечення для інтеграції дверних систем у систему управління будівлею, що забезпечує зручне встановлення параметрів автоматичних систем розсувних дверей та надійне технічне обслуговування завдяки автоматичним звітам про несправності та діагностичним функціям